ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

توجه داشته باشید که این مطلب مربوط به رایانه های رومیزی/لبتاب و شایع ترین علل روشن نشدن آن است. اگر مطمئن نیستید که کامپیوترتان روشن است یا نه، می توانید با قرار دادن فن در داخل کامپیوتر یا استفاده از فن هایی که از خارج از کامپیوتر قابل مشاهده هستند این مورد را بررسی کنید. اگر فن در حال چرخش است یعنی کامپیوتر در حال دریافت برق است و ممکن است مطالب زیر برای شما صدق نکند.

1- سیم برق به درستی وصل نشده است

بررسی کنید سیم برق به درستی به پشت کامپیوتر و به پریز برق متصل است. اگر وصل است، هر دو سر سیم برق را قطع و وصل کنید تا مطمئن شوید کابل شل نشده است.

C:\Users\PC\Desktop\power.jpg

2- مشکل در محافظ یا پریز برق

اگر یک محافظ برق (محافظ جریان برق) یا UPS دارید که جریان را یکباره قطع / وصل می کند، سیم برق کامپیوتر را از آن جدا کنید و آن را مستقیماً به پریز برق وصل کنید.

اگر اتصال کامپیوتر به طور مستقیم به پریز برق هنوز کار نمی کند، با اتصال یک دستگاه الکتریکی دیگر (مثل رادیو) به همان پریز برق، عملکرد پریز را بررسی کنید.

3- سخت افزار جانبی

اگر اخیراً هر سخت افزاری به کامپیوترتان اضافه کرده اید، توصیه می می کنیم که به طور موقت آن را از کامپیوتر جدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که دلیل مشکلتان این نیست.

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

4 دلیل اصلی روشن نشدن کامپیوتر/لپتاپ

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • shiva shekoohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی