ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر نیازهای استخراج صوت شما ساده هستند و ویدئوی شما حجیم نیست یک ابزار آنلاین به خوبی و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری کارتان را راه میاندازد. اگر به ویژگیهای بیشتری نیاز دارید، پس به شما AOA AUDIO EXTRACTOR این اپلکیشین کوچک و جذاب را معرفی میکنم که صوت را از فایل هایی مثل AVI,MPEG, MPG, FLV, DAT, WMV, MOV, MP4, یا فایل های 3gp استخراج میکند و آنها را با فرمت MP3, WAV یا AC3 ذخیره میکند.

نکته بسیار مهم: اگر قصد استخراج صوت از ویدیوها در گوشی های اندرویدی را دارید بسیار کارتان سخت خواهد بود چون هم زمان بر است و هم کیفیت خروجی آن پایین است. اما با این اپلیکیشن می توانید این کار را انجام دهید! برای گوشی های آیفون هیچ نرم افزار بدردبخوری وجود ندارد!

اما برای استخراج صدا از ویدیو ها در کامپیوتر 2 روش کاملا ساده و باکیفیت عالی روش های زیر هستند:

1- با استفاده از سایت audio-extractor

کافی است به این سایت مراجعه کنید. سپس از دکمه open video ویدیوی تان را انتخاب کنید. و دکمه Extract audio را بزنید. این روش برای وقتی که حجم ویدیو شما کم است بسیار عالی ست. ضمنا رایگان است.

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

2 تا از ساده ترین روش های استخراج صدا از ویدیو ها

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • shiva shekoohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی