ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا هر زمان که فلش USB را به موس، کیبورد، دوربین یا هر دستگاه دیگری وصل می کنید با خطای عدم شناسایی USB توسط دستگاه مواجعه می شوید؟ من بدون پورت های USB نمیتوانم زندگی کنم و در حال حاضر 5 پورت روی کامپیوترم دارم. بطوریکه میتوانم موس، کیبورد، دوربین، تلفن، پرینتر را همزمان به آن وصل کنم.

برخی از شما که حتی گجت های USB بیشتری دارید، احتمالا یک هاب USB را به یکی از پورت های USB خود وصل کرده اید که در این صورت میتوانید دستگاه های بیشتری را وصل کنید. اکثر اوقات این روش جوابگوست اما برخی اوقات کامپیوتر ممکن است usb را شناسایی نکند. اتفاق عجیب در مورد این ارور (خطا) این است که پورت ها به خوبی کار میکنند، به صورتی که من هنوز می توانستم گوشی ام را بدون هیچ مشکلی شارژ کنم اما نمی توانستم دوربینم را از طریق همان پورت وصل کنم.

C:\Users\Novin Pendar\Pictures\IMG_20190710_183625_109.jpg

بعد از صرف زمان زیاد و امتحان کردن راه های مختلف برای رفع مشکل، تنها یک راه حل به کمک من آمد. ابتدا آن راه حل را مطرح میکنم اما راه حل های احتمالی دیگر را هم میگویم. چرا که ممکن است راه حل اول برای همه کار نکند.

روش 1: کامپیوتر را از برق بکشید.

به سادگی کامپیوترتان را از برق بکشید. دقت کنید این به این معنی نیست که کامپیوتر را با دکمه خاموش کردن، خاموش کنید. چون اکثر کامپیوتر های مدرن در واقع خاموش نمیشوند و برد اصلی آن همچنان فعال خواهند ماند. این روش برای بعضی مواقع که میخواهید کامپیوتر را از راه دور پیدا کنید، مفید خواهد بود.

برد اصلی جاییست که تمام سخت افزار کامپیوتر متصل می شود که شامل پورت های USB هم میشود. گاهی اوقات برد اصلی لازم است که ((ریپورت)) شود چرا که کارها ممکن است اشتباه پیش بروند مثل اینکه همه یا بعضی از پورت های USB ناگهان از کار می افتند. میکرو پردازشگر کوچکی که در برد اصلی است دوباره درایورها را بارگیری می کند و پورت های USB شما دوباره دستگاه ها را شناسایی می کنند.

بنابراین، اول کامپیوترتان را از طریق Shut down در ویندوز یا فشار دادن دکمه خاموش، خاموش کنید و سپس کامپیوتر را از پریز جدا کنید. اجازه بدهید برای چند دقیقه به این حالت باقی بماند و بعد دوباره پریز را وصل کنید.

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

ویندوز فلش USB را نمیشناسد؟

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • shiva shekoohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی