ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

موسیقی روی فیلم یا ویدئو نقش بسیار مهمی در تاثیر برانگیز بودن آن دارد. اینکه بتوانید موزیک زیبا و دلخواهتان را روی ویدئو بگذارید یکی از مهارت هاییست که حتما باید آن را بلد باشید! این کار نه تنها سخت نیست بلکه پروسه سرگرم کننده ای هم دارد. این مطلب را تا انتها بخوانید تا با  روش اهنگ گذاشتن روی فیلم در کامپیوتر و گوشی آشنا شوید.

1-برنامه VideoStudio را نصب کنید

برنامه ویرایش ویدئوی VideoStudio را دانلود و نصب کنید. برای تکمیل مراحل تنظیم، دستورالعمل های مربوط به نصب آن را دنبال کنید.

2- فایل صوتی را به ویدئو اضافه کنید

برای شروع، VideoStudio را باز کنید و فیلمها ، عکسها یا فایل صوتی مورد نظرتان را از صفحه نمایش گوشی یا کامپیوتر به جدول زمانی (تایم لاین) اضافه کنید. برای اضافه کردن موسیقی متن به فایل ویدئویی میتوانید هر یک از فایل های موسیقی موجود در آرشیوتان را انتخاب و سپس به تایم لاین اضافه کنید. از طرف دیگر، برنامه VideoStudio حق امتیاز مجموعهای از موسیقیهای رایگان را در اختیارتان می گذارد. به این معنا که میتوانید از این مجموعه موسیقی به صورت رایگان برای مصارف شخصی یا تجاری استفاده کنید. برای دسترسی به این آرشیو در نوار ابزار تایم لاین روی دکمه Auto Music کلیک کنید. در این قسمت میتوانید طیف وسیعی از آهنگها و موسیقیهای مختلف را با استفاده از لیستهای کشویی پیدا کنید.

برای پیش نمایش موسیقی انتخاب شده، روی گزینه Play کلیک کنید. همچنین میتوانید در پنل آرشیو یا کتابخانه در پایین قسمت ScoreFitter به آرشیو موسیقیها هم دسترسی پیدا کنید. برنامه ویدئو استدیو به شما این امکان را می دهد که از طریق واردسازی آرشیو و سپس اضافه کردن آن به جدول زمانی یا تایم لاین، متن موسیقی خودتان را وارد کنید. آهنگها یا قطعات ScoreFitter طوری طراحی شدهاند که به طور خودکار با مدت زمان پروژه ویدیویی شما مطابقت پیدا کنند. برای فعال کردن این گزینه، قبل از اضافه کردن آهنگ به تایم لاین باید گزینه “Auto Trim” را روشن کنید.

Add soundtrack to your video

...

ادامه متن را در لینک اصلی زیر بخوانید:

راحت ترین روش های گذاشتن آهنگ روی فیلم در کامپیوتر!

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • shiva shekoohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی