ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

ترفندهای کامپیوتر

آموزش ترفندهای جدید کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عنوانی که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس و فیلم در دنیا می باشد. امیدواریم با مطالعه این مطلب و نصب برنامه های معرفی شده بر روی سیستم خود بتوانید عکس و فیلم های پاک شده خود را بدون هیچ مشکلی بازیابی کنید. 

پس از گذشت مدتی از حذف کردن فایلی ممکن است دوباره به آن فایل نیاز داشته باشید و تصمیم به بازیابی آن داشته باشید. مهندسین علم کامپیوتر نرم افزارهای مختلفی را برای بازگردانی و ریکاوری سیستم عاملهای مختلف طراحی و تولید کرده اند که هر شخصی در صورت نیاز می توانید بدون اتلاف وقت، نرم افزار متناسب با سیستم خود را دانلود و نصب و از آن استفاده کند. در ادامه با 4 تا از بهترین اپلیکیشن ها در اینخصوص آشنا می شوید.

1- نرم افزار Piriform Recuva:

نرم افزای جامع و کاربردی برای بازگردانی تمام فایل های حذف شده می باشد که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. با داشتن این نرم افزار دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات در اثر خالی کردن Recycle Bin و حتی اطلاعات از دست رفته در اثر فرمت یک درایو نباشید چون برنامه Piriform Recuva، همه را بازیابی می نماید. این توانایی را دارد تا حرود صد در صد اطلاعات را برای شما بازگرداند.الگوریتم Deep Scan طراحی شده برای این نرم افزار نیز این قدرت را به شما خواهد داد تا فایل هایی که در زمان های پیش تر از دست داده اید را بازیابی نمایید. تفاوت این بخش با سایر بخش در مدت زمان اسکن و بازیابی آن می باشد. پیش از استفاده و آغاز اسکن این نرم افزار شما می توانید شاخه مورد نظرتان مانند عکس، فیلم، موزیک یا هر فرمت دیگری را مشخص نمایید.

--نرم-افزار-Piriform-Recuva

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

4 تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای ریکاوری عکس و فیلم در دنیا

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • shiva shekoohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی